Aangiftebrief Loonheffingen

Begrip

Aangiftebrief Loonheffingen

De aangiftebrief loonheffingen wordt jaarlijks door de belastingdienst verstuurd naar werkgevers met een actief loonheffingennummer. Indien er meerdere loonheffingennummers actief zijn zal er per loonheffingennummer een brief worden verstuurd. Op de aangiftebrief staan de aangiftetijdvakken vermeld met de uiterste betaal- en aangiftetermijn. Ook de betalingskenmerken staan op dit document vermeld.

De verzending vindt plaats medio november voorafgaand aan het kalenderjaar. Nieuwe werkgevers ontvangen de aangiftebrief circa twee weken na hun aanmelding. Ook als het loonheffingennummer tussentijds wordt ingetrokken wordt een nieuw overzicht toe gestuurd met enkel de tijdvakken waarvoor de werkgever aangifteplichtig is.

Loonbureau.nl vraagt haar klanten altijd een kopie van de aangiftebrief ter controle van de sector en de aangifte frequentie. Een scan of goed leesbare foto van het document volstaat hiervoor.

Voorbeeld Aangiftebrief

Heb je vragen waar je het antwoord niet op kan vinden? Wij helpen je graag verder

Loonbureau.nl staat klaar voor werkgevers met vragen. Voor klanten maar ook voor werkgevers die nog geen klant zijn en kennis wil maken met onze medewerkers. Als er kosten aan verbonden zijn dan wordt dit vooraf gemeld, maar veel vragen zijn uit de parate kennis te beantwoorden en vallen bij ons onder service. Maak het je makkelijk en kies voor Loonbureau.nl. 

Contact

Oudedijk 59
5409 AB Odiliapeel

Tel: 0413 820 218
info@loonbureau.nl

Werken bij Loonbureau.nl

Door de constante groei van Loonbureau.nl zijn wij regelmatig op zoek naar medewerkers die ons team komen versterken.

Group 2

Waar ben je naar op zoek?

Group 2

Deze website maakt gebruik van cookies om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.